Алгебра і
початки аналізу.10клас. Профільний рівень.
Орієнтований план проведення
контрольних робіт, профільний рівень
Клас
|
№
теми
|
Назва теми
|
Кількість
контрольних робіт
|
10
|
1
|
Функції,
многочлени, рівняння і нерівності
|
3
|
2
|
Степенева
функція
|
2
|
|
3
|
Тригонометричні
функції
|
2
|
|
4
|
Тригонометричні
рівняння і нерівності
|
2
|
|
|
Систематизація
та узагальнення, резервний час
|
1
|
|
|
Разом
|
10
|
Підручник: А.Г. Мерзляк, Д.А. Номировсъкий,
В.Б. Полонсъкий, М.С. Якір. Алгебра і початки аналізу. Підручник для 10 класу загальноосвітніх
навчальних закладів. Профільний рівень. Харків, «Гімназія», 2010.
Посібник: А.Г. Мерзляк, Полонсъкий, ,
Ю.М. Рабінович, М.С. Якір. Алгебра і початки аналізу. 10 клас. Збірник задач і контрольних
робіт. Харків, «Гімназія», 2010.
Календарно-тематичне
планування (5 год на
тиждень, всього 175 год)
№ п\п
|
Тема
навчального заняття
|
Дата
Ігр. ІІгр.
|
||||
1-5
|
Повторення
|
|
|
|
||
|
Діагностична контрольна робота
|
|
|
|
||
Тема1
|
Функції, многочлени,
рівняння і нерівності (60 год)
|
|
|
|
||
1
|
Множина та її елементи
|
|
|
|
||
2
|
Підмножина. Операції над множинами.
|
|
|
|
||
3
|
Взаємно однозначна відповідність між елементами множин.
|
|
|
|
||
4
|
Рівнопотужні множини.
|
|
|
|
||
5
|
Зліченні множини.
|
|
|
|
||
6
|
Числові множини. Множина дійсних чисел.
|
|
|
|
||
7
|
Числові функції. Область визначення і множина значень функції.
|
|
|
|
||
8
|
Способи задання функцій. Графік функції.
|
|
|
|
||
9
|
Зростання і спадання, парність і непарність функцій, найбільше та
найменше значення функції.
|
|
|
|
||
10
|
Властивості і графіки основних видів функцій.
|
|
|
|
||
11
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
12
|
Побудова графіків функцій за допомогою геометричних
перетворень відомих графіків функцій.
|
|
|
|
||
13
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
14
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
15
|
КР 1
|
|
|
|
||
16
|
Рівносильні перетворення рівнянь. Рівняння-наслідки.
|
|
|
|
||
17
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
18
|
Застосування властивостей функцій до розв'язування рівнянь.
|
|
|
|
||
19
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
20
|
Рівняння, що містять знак модуля. Метод інтервалів.
|
|
|
|
||
21
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
22.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
23.
|
Рівняння з параметрами
|
|
|
|
||
24.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
25.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
26.
|
Ділення многочленів. Теорема Безу.
|
|
|
|
||
27.
|
Застосування наслідків з теореми Безу до розв'зування рівнянь вищих
степенів.
|
|
|
|
||
28.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
29.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
30
|
Графік рівняння з двома змінними
|
|
|
|
||
31.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
32.
|
Системи рівнянь з двома змінними
|
|
|
|
||
33.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
34.
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
||
35.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
36.
|
Системи рівнянь з n- невідомими. Метод Гауса.
|
|
|
|
||
37.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
38.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
39.
|
КР2
|
|
|
|
||
40.
|
Нерівність з двома змінними.
|
|
|
|
||
41.
|
Рівносильні перетворення нерівностей.
|
|
|
|
||
42.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
43.
|
Нерівності, що містять знак модуля Метод інтервалів.
|
|
|
|
||
44.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
45.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
46.
|
Нерівності з параметрами.
|
|
|
|
||
47.
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
||
48.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
49.
|
Графік нерівності з двома змінними.
|
|
|
|
||
50.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
51.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
52.
|
Системи нерівностей.
|
|
|
|
||
53.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
54.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
55.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
56.
|
Метод математичної індукції
|
|
|
|
||
57.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
58.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
59.
|
Узагальнення, систематизація та оцінювання з теми.
|
|
|
|
||
60.
|
КР 3
|
|
|
|
||
Тема II
|
Степенева функція (ЗОгод)
|
|
|
|
||
61.
|
Степенева функція з натуральним показником.
|
|
|
|
||
62.
|
Степенева функція з цілим показником.
|
|
|
|
||
63.
|
Означення кореня 7-ого степеня. Властивості
кореня n-ого степеня.
|
|
|
|
||
64.
|
Тотожні перетворення виразів, що містять корені n-ого степеня.
|
|
|
|
||
65.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
66.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
67.
|
Функція у = (у = арифметичний корінь n-ого степеня 3- х)
|
|
|
|
||
68.
|
Нерівності, що містять знак модуля Метод інтервалів.
|
|
|
|
||
69.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
70.
|
Ірраціональні рівняння з параметром.
|
|
|
|
||
71.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
72.
|
Системи ірраціональних рівнянь.
|
|
|
|
||
73.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
74.
|
Ірраціональні нерівності.
|
|
|
|
||
75.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
76.
|
Ірраціональні нерівності з параметром.
|
|
|
|
||
77.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
78.
|
Системи ірраціональних нерівностей.
|
|
|
|
||
79.
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
||
80.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
81.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
82.
|
КР4
|
|
|
|
||
83.
|
Означення та властивості степеня з раціональним
показником.
|
|
|
|
||
84.
|
Перетворення виразів, які містять степені з
раціональним показником.
|
|
|
|
||
85.
|
Оборотні функції Взаємно обернені функції.
|
|
|
|
||
86.
|
Степенева функція з раціональним показником, її властивості та графік.
|
|
|
|
||
87.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
88.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
89.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
90.
|
КР 5
|
|
|
|
||
Тема III
|
Тригонометричні функції (ЗО год)
|
|
|
|
||
91.
|
Радіанне вимірювання кутів. Синус, косинус, тангенс, котангенс кута.
Тригонометричні функції числового аргументу.
|
|
|
|
||
92.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
93.
|
Знаки тригонометричних функцій
|
|
|
|
||
94.
|
Парність і непарність тригонометричних функцій.
|
|
|
|
||
95.
|
Періодичні функції.
|
|
|
|
||
96.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
97.
|
Властивості і графіки функцій у=cosx та у=соsх.
|
|
|
|
||
98.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
99.
|
Властивості і графіки функцій у=tgх та у=ctgx.
|
|
|
|
||
100.
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|||
101.
|
КР6
|
|
|
|
||
102.
|
Основні співвідношення між
тригонометричними функціями одного й того самого аргументу
|
|
|
|
||
103.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
104.
|
Формули додавання
|
|
|
|
||
105.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
106.
|
Формули зведення.
|
|
|
|
||
107.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
108.
|
Формули подвійного аргументу.
|
|
|
|
||
109.
|
Формули потрійного
аргументу.
|
|
|
|
||
110.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
111.
|
Сума і різниця синусів
(косинусів)
|
|
|
|
||
112.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
113.
|
Формули перетворення добутку
тригонометричних функцій у суму
|
|
|
|
||
114.
|
Формули пониження степеня.
|
|
|
|
||
115.
|
Формули половинного аргументу.
|
|
|
|
||
116.
|
Вираження тригонометричних функцій через тангенс половинного аргументу.
|
|
|
|
||
117.
|
Гармонічні коливання.
|
|
|
|
||
118.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
119
|
Узагальнення, систематизація
та оцінювання з теми.
|
|
|
|
||
120
|
КР7
|
|
|
|
||
ТемаIV
|
Тригонометричні рівняння і
нерівності (35 год)
|
|
|
|
||
121
|
Функції у=агccosх, у=агсsinх, у=агctgx,
у=агссtgx, їх властивості та графіки.
|
|
|
|
||
122
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
123
|
Рівняння, що містять
обернені тригонометричні функції.
|
|
|
|
||
124
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
125
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
126
|
Рівняння соsx=b
|
|
|
|
||
127
|
Рівняння sіпх=Ь
|
|
|
|
||
128
|
Рівняння tg=b ctgx=b
|
|
|
|
||
129
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
130
|
Тригонометричні рівняння,
які зводяться до алгебраїчних.
|
|
|
|
||
131
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
132
|
Розв'язування тригонометричних
рівнянь методом розкладання на множники
|
|
|
|
||
133
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
134
|
Основні способи
розв'язування тригонометричних рівнянь.
|
|
|
|
||
135
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
136
|
Тригонометричні рівняння, що
містять знак модуля.
|
|
|
|
||
137
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
138
|
Тригонометричні рівняння з параметром.
|
|
|
|
||
139
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
140
|
КР 8
|
|
|
|
||
141
|
Розв'язування найпростіших тригонометричних нерівностей
|
|
|
|
||
142
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
143
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
144
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
145
|
Тригонометричні нерівності, що зводяться до алгебраїчних.
|
|
|
|
||
146
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
147
|
Основні способи розв'язування тригонометричних нерівностей.
|
|
|
|
||
148
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
||
149
|
Тригонометричні нерівності,
що містять знак модуля.
|
|
|
|
||
150
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
151
|
Тригонометричні нерівності з параметром.
|
|
|
|
||
152
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
153
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
154
|
Узагальнення, систематизація та оцінювання з теми.
|
|
|
|
||
155
|
КР 9
|
|
|
|
||
ТемаV
|
Систематизація та узагальнення,
резервний час (14 год)
|
|
|
|
||
156
|
Многочлени. Теорема Безу.
|
|
|
|
||
157
|
Розв'язування алгебраїчних
рівнянь та їх систем
|
|
|
|
||
158
|
Розв'язування алгебраїчних
нерівностей та їх систем
|
|
|
|
||
159
|
Перетворення виразів, що містять степені з раціональним показником
|
|
|
|
||
160
|
Ірраціональні рівняння
|
|
|
|
||
161
|
Ірраціональні нерівності
|
|
|
|
||
162
|
Тригонометричні функції.
|
|
|
|
||
163
|
Обернеш тригонометричні функції
|
|
|
|
||
164
|
Рівняння, що містять обернені
тригонометричні функції
|
|
|
|
||
165
|
Тригонометричні рівняння
|
|
|
|
||
166
|
Тригонометричні нерівності
|
|
|
|
||
167
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
||
168
|
КР 10
|
|
|
|
||
169
|
Узагальнення і систематизація
вивченого матеріалу.
|
|
|
|
||
|
Разом:
|
175
|
|
|
||
Геометрій,
10 клас. Академічний рівень
Календарно-тематичне планування
Підручник: Геометрія, 10 клас. Профільний рівень, (авт. Г.П. Бевз та ін.),
Збірник самостійних і контрольних робіт, геометрія, 10 клас
(авт. Ю.О. Захарійченко)
Орієнтований план проведення контрольних робіт,
профільний рівень
Клас
|
№
теми
|
Назва теми
|
Кількість
контрольних робіт
|
10
|
1
|
Систематизація
та узагальнення фактів і методів планіметрії
|
2
|
2
|
Вступ до
стреометрії
|
1
|
|
3
|
Паралельність
прямих і площин у просторі
|
2
|
|
4
|
Перпендикулярність
прямих і площин у просторі
|
2
|
|
|
Систематизація
та узагальнення, резервний час
|
1
|
|
|
Разом
|
8
|
№ з\п
|
Тема навчального заняття
|
Дата
Ігр. ІІгр.
|
||
Тема І.
|
Систематизація та узагальнення фактів і методів планіметрії. (28 год)
|
|
|
|
1
|
Аксіоми планіметрії. Основні геометричні фігури та їх властивості.
|
|
|
|
2
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
3
|
Нерівність трикутника. Види трикутників. Ознаки рівності трикутників.
Ознаки подібності трикутників.
|
|
|
|
4
|
Прямокутний трикутник. Означення синуса, косинуса, •таненса і
котангенса гострого кута прямокутного трикутника.
|
|
|
|
5
|
Радіуси вписаного і описаного кола, медіана, бісектриса, висота і площа прямокутного трикутника.
|
|
|
|
6
|
Теорема косинусів. Теорема синусів. Розв'язування трикутників.
|
|
|
|
7
|
Площа трикутника. Радіуси вписаного і описаного кіл. Медіана, бісектриса висота
трикутника.
|
|
|
|
8
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
9
|
Чотирикутники, їх види та властивості. Площі чотирикутників.
|
|
|
|
10
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
11
|
Властивості сторін та кутів чотирикутників, вписаних в коло та
чотирикутників, описаних навколо кола.
|
|
|
|
12
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
13
|
Коло. Дотична до кола Кути та відрізки, пов'язані з колом.
|
|
|
|
14
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
15
|
КР 1
|
|
|
|
16
|
Правильні многокутники Радіуси вписанного і описаного кола
для правильних многокутників.
|
|
|
|
17
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
18
|
Теорема Птолемея. Теорема Менелая. Теорема
Чеви.
|
|
|
|
19
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
20
|
Пряма Ейлера. Коло Ейлера.
Пряма Сімсона. Коло Аполлонія.
|
|
|
|
21
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
22
|
Вектори на плошині.
|
|
|
|
23
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
24
|
Векторний метод роз'язування задач.
|
|
|
|
25
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
26
|
Рівняння прямої. Рівняння
кола.
|
|
|
|
27
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
28
|
КР 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема ІІ
|
Вступ до стереометрії (12год)
|
|
|
|
|
29
|
Поняття про аксіоматичний
метод. Аксіоми стереометрії.
|
|
|
|
|
30
|
Розв'язування задач.
|
|
|
|
|
31
|
Найпростіші наслідки
аксіом стереометрії.
|
|
|
|
|
32
|
Розв'язування задач.
|
|
|
|
|
33
|
Просторові геометричні
фігури.
|
|
|
|
|
34
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
35
|
Початкові уявлення про
многогранники.
|
|
|
|
|
36
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
37
|
Найпростіші задачі на
побудову перерізів
многогранників.
|
|
|
|
|
38
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
|
39
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
40
|
КР3
|
|
|
|
|
Тема ІІІ
|
Паралельність прямих і площин у просторі. (40 год)
|
|
|
|
|
41
|
Розміщення двох прямих у
просторі: прямі, що
перетинаються, паралельні, мимобіжні прямі.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
42
|
Ознака мимобіжності
прямих.
|
|
|
|
|
43
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
44
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
45
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
46
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
47
|
Розміщення прямої та
площини у просторі: пряма і
площина, що перегинаються, паралельні пряма і площина.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
48
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
49
|
Ознака паралельності
прямої та площини.
|
|
|
|
|
50
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
51
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
52
|
КР 4
|
|
|
|
|
53
|
Розміщення двох площин у
просторі: площини, що перетинаються, паралельні площини.
|
|
|
|
|
54
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
55
|
Ознака паралельності
площин.
|
|
|
|
|
56
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
57
|
Існування площини,
паралельної даній площині.
|
|
|
|
|
58
|
Властивості паралельних
площин.
|
|
|
|
|
59
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
60
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
61
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
62
|
Паралельне проектування,
його властивості.
|
|
|
|
|
63
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
64
|
Поняття про центральне
проектування.
|
|
|
|
|
65
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
66.
|
Зображення плоских і просторових фігур у стереометрії.
|
|
|
|
|
67.
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
|
68.
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
|
69.
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
|
70.
|
Задачі на побудову перерізів многогранників.
|
|
|
|
|
71.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
72.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
73.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
74.
|
Методи слідів і проекцій побудови перерізів.
|
|
|
|
|
75.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
76.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
77.
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
|
78.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
79.
|
КР 5
|
|
|
|
|
80.
|
Узагальнення і систематизація знань з теми.
|
|
|
|
|
Тема IV.
|
Перпендикулярність прямих і площин у простори (40 год)
|
|
|
|
|
81.
|
Перпендикулярність прямих у просторі.
|
|
|
|
|
82.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
83.
|
Перпендикулярність прямої та площини.
|
|
|
|
|
84.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
85.
|
Ознака перпендикулярності
прямої та площини.
|
|
|
|
|
86.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
87.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
88.
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
|
89.
|
Перпендикуляр і похила.
|
|
|
|
|
90.
|
Теорема про три перпендикуляри.
|
|
|
|
|
91.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
92.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
93.
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
|
94.
|
КР 6
|
|
|
|
|
95.
|
Кути у просторі: між прямими.
|
|
|
|
|
96.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
97.
|
Кути у просторі: між прямою і площиною.
|
|
|
|
|
98.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
99.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
100.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
101.
|
Кути у просторі: між
площинами.
|
|
|
|
|
102.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
103.
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
|
|
104.
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
|
105.
|
Відстані у просторі: від
точки до прямої, від точки до площини.
|
|
|
|
|
106.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
107.
|
Відстані
у просторі: від прямої до паралельної їй площини; від точки до фігури.
|
|
|
|
108.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
109.
|
Відстані
у просторі: між паралельними площинами.
|
|
|
|
110.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
111.
|
Відстані у просторі: між мимобіжними прямими, між
двома фігурами. ,
|
|
|
|
112.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
113.
|
Ортогональне
проектування
|
|
|
|
114.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
115.
|
Площа
ортогональної проекції многокутника.
|
|
|
|
116.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
117.
|
Практичне
застосування властивостей паралельності та перпендикулярності прямих і
площин.
|
|
|
|
118.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
119.
|
КР7
|
|
|
|
120.
|
Узагальнення
і систематизація знань з теми.
|
|
|
|
Тема V.
|
Систематизація та узагальнення, резервний час.
(20 год)
|
|
|
|
121.
|
Повторення основних співвідношень та методів розв'язування задач планіметрії.
|
|
|
|
122.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
123.
|
Тренувальні
вправи
|
|
|
|
124.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
125.
|
Паралельність
прямих і площин у просторі.
|
|
|
|
126.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
127.
|
Паралельне
проектування.
|
|
|
|
128.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
129.
|
Побудова
перерізів многогранників.
|
|
|
|
130.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
131.
|
Теорема
про три перпендикуляри та її застосування.
|
|
|
|
132.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
133.
|
Кут
між площинами.
|
|
|
|
134.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
135.
|
Відстані
у просторі.
|
|
|
|
136.
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
137.
|
Тренувальні,
вправи
|
|
|
|
138.
|
КР8
|
|
|
|
139.
|
Узагальнення
і систематизація знань з теми.
|
|
|
|
140.
|
Підсумкове
оцінювання.
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар