Анкета
учасника другого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Меклеш марія
Олегівна
|
2.
|
Дата народження
|
25.03.1982
року
|
3.
|
Домашня адреса з поштовим
індексом
|
82640 Вул.Довженка 114Б с.Орява
Сколівський район Львівська область
|
4.
|
Мобільний телефон
|
0986493209
|
5.
|
Електронна пошта
|
o_meklesh@email.ua
|
6.
|
Які
вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
|
Львівський національний університет імені Івана франка
Викладач математики 2005 році
|
7.
|
Стаж
роботи:
загальний
|
10 років
|
педагогічний
|
10 років
|
|
8.
|
Місце роботи (найменування
навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
|
Вул.Європейська 31 с.Козьова Сколівський район Львівська область 03 251 6 48
|
9.
|
Посада
|
Вчитель
|
10.
|
Кваліфікаційна категорія
|
Перша кваліфікаційна категорія
|
11.
|
Звання
|
|
12.
|
Класи, в яких викладаєте
|
7кл, 10 фм.
|
13.
|
Посилання
на власний Інтернет-ресурс
|
mariyameklesh.blogspot.com
|
14.
|
Педагогічне кредо
|
|
Щоб бути гарним викладачем, треба любити те, що викладаєш, і любити тих,
кому викладаєш. В.Ключевський
|
||
15
|
Інноваційні форми роботи та технології, що
використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
|
|
В своїй роботі використовую
різноманітні форми роботи. Вирішую проблеми розвитку та реалізації творчих
здібностей кожного учня і створення мотиваціїуспіху. Постійно застосовую
інноваційні технології: технології особистісно зорієнтованого навчання,
ігрові, інформаційно-комунікаційні технології, технологію критичного мислення
та технологію змішаного навчання. Досить тривалий час працюю над технологією із розвитку
критичного мислення.
Особливості уроку із розвитку критичного мислення:
включає завдання, розв’язання
яких потребує мислення вищого рівня;
навчальний процес
організований обов’язково, як дослідження учнями певної теми;
результатом є вироблення
власних думок і суджень, а не засвоєння фактів;
постійне оцінювання
результатів із використанням зворотнього зв’язку « учні – вчитель» на основі
дослідницької діяльності в класі;
вміння оперувати доказами
та формулювати умовиводи,
учні мають бути вмотивовані
для обговорення проблеми і не намагатись уникнути її розв’язання;
Планування уроку – це невід’ємна, важлива
частина самого уроку та його результативності. Спочатку підготовка
займає надто багато часу. Але логічна
структура уроку швидко стає правилом для вчителя, і завжди в арсеналі вчителя
знайдеться потрібний метод для кожного етапу уроку. Кожний етап або фаза
потребує використання своїх методів із розвитку критичного мислення.
В І фазі « Актуалізація» використовую такі методи:
структурований огляд,
знаємо – хочемо дізнатися – дізнались, дошка запитань;
семантична карта, припущення на основі запропонованих слів,
обміркуйте - об’єднайтесь в пари –
обміняйтесь думками, спрямоване читання, обміркування й таблиця;
В ІІ фазі « Побудова знань»:
читання в парах – узагальнення в парах,
спрямоване читання, спрямоване слухання;
читання тексту з
маркуванням, взаємне навчання;
В ІІІ фазі « Консолідація»:
лінія цінностей, твір – п’яти хвилинка, карта персонажів, метод спільного опитування, павутинка
дискусії;
Результативність активного навчання може бути досягнута
тільки за умови проведення рефлексії( або консолідації), як завершення
педагогічної технології, тобто уроку. Рефлексія є найважливішим і принциповим
моментом технології. На цьому етапі активні
дії учнів уже завершені, й учні розмірковують про спосіб
їхнього використання, про результати діяльності, про можливість
подальшого застосування набутих знань та вмінь.
Для проведення кожної фази уроку , а
особливо консолідації використовую таксономію Блума. Таксономія Блума
забезпечує прекрасну структуру для
планування уроку, оцінювання ефективності самого процесу навчання.
Ця загальноприйнята система цілей навчання впливає і на вибір запитань до
змісту інформації протягом цілого уроку. Я використовую таксономію Блума та
ключові слова на кожному уроці, відповідно до рівнів пізнання.
|
||
16
|
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
|
|
Я глибоко усвідомлюю свою
відповідальність перед майбутнім нашим суспільством, перед державою, перед
Людством : мій найвищий обов’язок в тому, щоб кувати щастя кожного мого учня,
всього суспільства, сприяти процвітанню і розвитку життя на Землі.
На виконання свого високого
покликання намагаюсь бути скрізь взірцем Нової Людини для своїх учнів, нести
їм свою переконаність, моральність, знання.
Пишаюся своєю професією.
Намагаюся стати для своїх учнів старшим другом, надією і опорою. Працюючи
з дітьми виховую їх хорошими,
чуйними, комунікативними особами суспільства.
Тому намагаюся бути для них не
наглядачем , не контролером , а
консультантом та джерелом знань , стати старшим товаришем , другом
порадником, партнером у спільній діяльності.
Постійно шукаю в кожному учневі
індивідуальні багатства його душі та
розвиваю їх. Тільки за умови
творчого підходу до своєї справи вчитель може досягти успіху. Для цього в
кожній дитині намагаюсь розгледіти щось особливе, індивідуально та
диференційовано підходити до процесу навчання учнів.
Завжди, навіть у найскладніших обставинах
,залишаюся оптимістом у ставленні до кожного мого учня, проявляю терпіння, очікую результатів своїх
педагогічних зусиль.
Постійно підвищую власний
професійний рівень, у своїй педагогічній діяльності використовую досягнення
науки, передовий досвід колег, проявляю творчість.
Попри всю складність нашого буття я буду віддана школі серцем і
душею, працювати творчо, знаходити шляхи навчання та виховання не заради
похвали та нагород, а тому, що це моє покликання. І якби мені довелось
починати все спочатку, я всеодно була б вчителем
|
Даю згоду на внесення інформації до бази даних та
публікацію матеріалів у
періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням
«____» _________ 20__ р.
_______________ /____________ /
Немає коментарів:
Дописати коментар