НВК «СЗШ-ліцей» с. Козьови
при Львівському національному університеті імені Івана
Франка
Конспект уроку з алгебри
у 8 класі
«Тотожні перетворення раціональних виразів»
за підручником Істер О.С.
(8 клас)
Укладено вчителем
математики
Меклеш М.О.
Козьова-2015
Тема: Тотожні перетворення раціональних
виразів.
Мета: встановити рівень
оволодіння учнями основними теоретичними знаннями з теми. Узагальнити і
систематизувати їх знання та вдосконалювати навички застосування при
розв’язуванні задач. Розвивати увагу,
спостережливість і розширити кругозір учнів. Засобами навчального матеріалу
створити умови для усвідомлення цілісності навколишнього світу.
Тип уроку: урок
перевірки та коригування знань, умінь і
навичок.
Обладнання:
підручник, картки, екз. зб. для 9 кл.
Очікуванні результати:
Учні знають:
теоретичний
матеріал з даної теми.
Учні вміють:
застосовувати набуті знання до розв’язування вправ і задач
Хід уроку.
І фаза.
а) Організаційна
частина.
б) Перевірка
домашнього завдання.
в) Актуалізація
опорних знань.
а)На дошці
записано завдання.
1.
Виправити помилки:
а)
б)
в)
) г)-
б) Які вирази ви
знаєте? (мето
Вирази
|
Цілі
|
раціональні
|
Цілі рац
|
Цілі раціон.
|
Дробово-рац.
|
ірраціональні
|
2. В якому з випадків правильно розв’язано рівняння:
А)
Б)
=0 В)
=0
x=
х=1 х=-
3.Назвіть раціональні, цілі
раціональні рівняння, дроб. рац. рівняння:
А)
Б)
х
=х-7 В)
Таблиця №1
Що знаємо?
|
Про що хочемо дізнатись?
|
Про що дізнались?
|
б) Мотивація.
1.Як розв’язати рівняння вигляду:
2. Дано х+
. Знайти значення виразу
в) Повідомлення теми й мети уроку.
ІІ фаза (інтерактивна вправа)
Учні поділені на 3 ряди: ряд №1, №2, №3.
Завдання для групи №1 (самотійно )
І варіант
ІІ варіант
1. Розв’яжіть рівняння:
2. Дано 2х+7.
Дано
.
Знайти значення виразу 4х
+
? Знайти значення
виразу
х+
?
3.Довести тотожність:
Ряд №2,3
(колективна робота з підручником)
Стр. 45. №1,4,6.
Деякі з учні другого ряду розв’язують самостійно
завдання на картках.
ІІ фаза.
а) Підбиття підсумків (презентація )
Ряд №1 демонструє сої завдання на дошці, всі
колективно аналізуть, задають запитання та відповідають.
б)
Висновок.
·
Що нового дізнались?
·
Чого навчились?
·
Які властивості, означення використали на уроці з
попередніх уроків?
в) Повідомлення домашнього завдання.
Ряд №16201
2), 2051)
Ряд №2, 1:
№194 1.2
Немає коментарів:
Дописати коментар