НВК «СЗШ-ліцей» с.Козьови
при Львівському національному університеті
імені Івана Франка
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Директор НВК «СЗШ-ліцей» с.Козьви
_______________ О.М,.Клепуц
«____»____________2015р.
ПЛАН РОБОТИ
методичного об’єднання вчителів
природничо-математичного
циклу
на 2015-2016 н.р.
ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
природничо-математичного циклу
на 2011-2012 н.р.
У шкільному методичному об’єднанні - 8 вчителів, з них:
-
вчителів вищої категорії – 4 (Клепуц Оксана Миколаївна,
Макогін Галина Михайлівна, Равлінко Ігор Тарасович, Матолінець Надія Іванівна);
-
вчителів-методистів – 1 (Красницька Галина Романівна, ),
-
мають звання «Старший вчитель» - 1 (Клепуц Оксана Миколаївна,
Макогін Галина Михайлівна, Равлінко Ігор Тарасович, Красницька Галина
Романівна);
-
вчителів першої категорії – 2 (Меклеш Марія Олегівна, Федькович
Ярослав Ярославович, Бутчак Оксана Михайлівна)
Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу в 2014/2015 навчальному році працювало над науково-методичною проблемою: «Застосування ефективних форм і методів на уроках в умовах особистісно-зорієнтованого навчання і виховання, вдосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя та учня».
Відповідно до перспективного плану роботи,
члени методичного об’єднання виконували завдання для його реалізації, а саме:
а) забезпечення
цілеспрямованого методичного навчання всіх категорій вчителів, що входять у МО;
б) розробка,
апробація та впровадження новітніх технологій та систем, перспективного
педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі методичної роботи в школі;
в) організація
діяльності учнів у школі; підготовка та проведення олімпіад з базових
дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів юних
науковців тощо;
г) проведення
системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів,
вивчення і узагальнення їхнього перспективного
педагогічного досвіду та його впровадження, залучення кращих із них до
конкурсів професійної майстерності, навчально-методичної та
науково-дослідницької роботи.
Було проведено
5засідань методичного об’єднання, на яких проаналізували результативність
роботи МО за минулий рік, , ознайомилися з нормативними документами про
викладання предметів природничо-математичного циклу у поточному навчальному
році, провели діагностування вчителів з метою надання необхідної допомоги у
вирішенні проблемних питань; опрацювали Положення про атестацію педагогічних
працівників, проаналізували хід підготовки до проведення предметних олімпіад та
результати їх проведення; розглянули проблеми наступності між початковою школою
і 5 класом та шляхи їх розв’язання, форми і методи проведення дослідницької
роботи з учнями та її результативність, шляхи вдосконалення
роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань і
освітніх компетенсій, шляхи формування в учнів життєвих компетентностей шляхом використання
інтерактивних форм і методів навчання.
У
2015-2016 навчальному році члени
методичного об’єднання, виходячи з результатів діагностування, нагальних
проблем, які повинні вирішувати вчителі природничо-математичних наук,
продовжать роботу над вирішенням науково-методичної проблеми «Застосування
ефективних форм і методів на уроках в умовах особистісно-зорієнтованого
навчання і виховання, вдосконалення уроку як засобу розвитку творчої
особистості вчителя та учня».
Проект «Підвищення ключових
компетентностей учнів через підвищення компетентності учителя».
Мета: на шкільному методичному об’єднанні вчителів
природничо-математичних наук продовжити ознайомлення зі шляхами впровадження
нових освітніх технологій з метою сприяння компетентностної спрямованості
уроків та зростанню компетентності учнів.
Кредо:
«Перед людиною три шляхи до пізнання:
шлях критичного мислення –
найбільш благородний,
шлях наслідування – найбільш
легкий і
шлях особистого досвіду –
найбільш важкий.»
Конфуцій
Тривалість: 2015-2016н.р.
Цільова аудиторія: учнівська молодь, вчителі.
Завдання:
1.Сприяти розвитку
проблеми школи в реалізації і розвитку творчої особистості учнів.
2.Підвищувати
ефективність уроків шляхом
використання сучасних технологій.
3.Створювати серед
вчителів творчу атмосферу, необхідну для плідної діяльності, створювати умови
для самоосвіти вчителів.
Актуальність: колектив нашої школи вважає, що саме на
активних заняттях учні засвоюють матеріал найбільш повно і з користю для себе.
Навчання, результати якого можна використовувати, - це набагато ефективніший
шлях використання часу, ресурсів педагога, аніж навчання, що залишає учнів
пасивними, стомлює вчителя одноманітністю і результати якого швидко
забуваються, оскільки вони не розвиваються та не використовуються на практиці.
Для цього вчитель має сам оволодіти новим мисленням, відповідним чином
сприймаючи зміст програмового матеріалу, вибирати й застосовувати саме ті
методи й прийоми навчання, які сприятимуть розвиткові критичного мислення.
Найбільш оптимальними для цього є методи проблемного навчання.
Опис проекту: Активізувати творчий потенціал кожного вчителя мо
природничо-математичного циклу. Надавати допомогу вчителям у розвитку
майстерності. Ознайомлення з
новинками методичної літератури, використовуючи її в своїй роботі.
Карта проекту
№
п/п
|
Етапи діяльності
|
Дата чи термін виконання
|
Відповідальний
|
Ресурси
|
Проміжні очікувані результати
|
1
|
«Щодо методичних
рекомендацій учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх закладів»
|
до
31.08
02.09
до 02.09
до 12.09
до 20.09
до 15.09
|
Голова Мо
Меклеш М.О.
Члени МО
Члени МО
Члени МО
Члени МО
Члени МО
|
Папір, програми
|
План роботи
|
2
|
а) з алгебри у
11 кл «Логарифмічні рівняння»
б) Нітратна
кислота. Нітрати
|
17.10
до 30.11
січень-травень
12.10
І раз на семестр
протягом року
08.12
10.12
|
Меклеш М.О.
Члени МО
Голова МО
Члени МО
Члени МО
Члени МО
Члени МО
Члени МО
Матолінець Н.І.
Макогін Г.М.
|
Папір, програми, посібники,мультимедійний
комплекс
Конспекти уроків
|
Обмін досвідом,
здобуття практичних навичок
|
3
|
3. Підсумки та аналіз проведення шкільних та районних олімпіад.
а) з інформатики у 11л «Основи веб-
дизайну»
б) з алгебри у 7 кл «Розкладання многочлена на множники. Метод групування»
в)
з фізики у 11 "Трансформатор. Виробництво, передача та використання
електричної енергії
|
19.12
28.12
29.12
07.12
17.12
18.12
|
Голова МО
Меклеш М.О.
Клепуц О.М.
Бутчак О.М.
Меклеш М.О.
Красницька Г.Р.
|
Папір, програми
посібники,
Мультимедійний комлекс
Конспекти
уроків
|
Обмін досвідом, здобуття знань,
конспекти уроків
|
4
|
а) а) з алгебри у 7 класі
«Застосування різних способів
розкладання многочлена на
множники»
б) Відсотки. Відсоткові розрахунки.
в) з географії у 9 класі «Зовнішньо-
економічні зв’язки України»
|
08.02
14.02
06.03
13.03
18.02
19.02
23.02
|
Равлінко І.Т.
Клепуц О.М.
Красницька Г.Р.
Меклеш М.О.
Меклеш М.О.
Равлінко І.Т.
Федькович Я.Я.
|
Папір, програми
Конспекти уроків
|
Обмін досвідом,
сертифікати,конспекти уроків
|
5
|
|
до 15.04
30.05
15.05
10.06
02.06
|
Клепуц О.М.
Клепуц О.М.
Голова МО
Члени МО.
Голова МО
Члени МО
|
Папір, програми
|
Презентація наукових робіт
|
Очікувані результати:
1) Зміцнення науково-теоретичної бази та систематично
доповнення інноваційного банку школи матеріалами з проблеми школи (доповіді,
виступи), виготовлення дидактичних матеріалів розвивального характеру, тестові
завдання, роздаткові картки для контролю знань учнів.
3)З метою вивчення
стану викладання, рівня навчальних досягнень учнів, надання практичної допомоги
вчителям здійснювалося відвідування та взаємо відвідування уроків.
2) Випуск збірки
учнівських науково-дослідницьких проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар