Комунальний заклад Львівської обласної ради
ЛЬВІВСЬКИЙ
ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
|
|
79007‚
м. Львів‚ вул. Огієнка, 18а тел./факс +38 0322 553830 e-mail: loippo@ukr.net www.loippo.lviv.ua
|
Від 09.12.2015 _№ _541______
На від _
|
Завідувачам
рай(міськ)методкабінетів
|
Про ІІ тур всеукраїнського конкурсу
«Учитель року - 2016»
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 24.09.2015 №
969 всеукраїнський конкурс «Учитель року - 2016» проходить у
номінаціях: «Англійська
мова», «Захист Вітчизни», «Історія», «Математика».
До участі
у другому турі Конкурсу допускаються переможці першого туру, педагогічні працівники
загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем роботи.
Участь у
Конкурсі в номінації «Захист Вітчизни» беруть вчителі, які викладають предмет
для юнаків-учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Конкурсні випробування в номінації
«Англійська мова» проводяться виключно англійською мовою.
Для участі у другому турі Конкурсу учасникам необхідно до 13 січня 2016 року подати:
У кабінет координації методичної дяльності інституту (кабінет 405):
особисту заяву на ім'я
голови оргкомітету про участь у Конкурсі (написана власноруч);
висновок міського
(районного) методичного об’єднання про педагогічну та методичну діяльність
конкурсанта (обсяг – до 2 сторінок);
анкету учасника Конкурсу (з
особистим підписом) встановленого зразка (додаток 1).
інформаційну картку учасника
Конкурсу (додаток 2);
портретне фото.
Другий тур Конкурсу
проводиться в очній формі у три етапи: перший, другий та фінальний етап. Графік проведення окремих етапів другого туру
Конкурсу буде надіслано окремим листом.
Конкурсні
випробування другого туру Конкурсу.
Перший етап:
тестування з фахової майстерності
(передбачає питання з фаху, психології, педагогіки та ускладнене завдання
відповідно до навчального предмета);
майстер-клас (тривалість – до 15 хв.);
Інтернет-ресурс учителя (оцінюється
заочно).
Для участі у другому етапі другого туру Конкурсу у кожній номінації визначається 12
конкурсантів, які відповідно до протоколу першого етапу набрали найбільшу кількість балів.
Другий етап:
володіння ІКТ (тривалість – 10 хв.,
передбачає розміщення інформації про перебіг конкурсу на власному
Інтернет-ресурсі конкурсанта);
захист навчального проекту (тривалість –
до 15 хв., теми навчальних проектів готуються головою журі
з проблемних питань навчального предмета, розподіляються шляхом відкритого
жеребкування, захист проекту здійснюється за участю вчителів відповідного
предмета).
Фінальний
етап:
урок (теми
конкурсних уроків обираються з усієї чинної навчальної програми шляхом
відкритого жеребкування або готуються головою журі відповідно до програми та
розподіляються шляхом відкритого жеребкування).
Оцінювання здійснюється за критеріями, затвердженими
відповідним фаховим журі.
Не допускається обговорення членами
фахових журі виступів учасників під час проведення та оцінювання конкурсного
випробування.
Оцінювання конкурсного випробування
«Інтернет-ресурс учителя» здійснюється заочно.
Оцінювання
здійснюється особисто кожним членом фахового журі, бали вносяться до протоколу
відповідного етапу Конкурсу, член журі підписує та здає відомість секретарю
журі одразу після закінчення кожного етапу.
Зведені відомості кожного етапу підписуються головою та секретарем фахового журі,
розміщуються на офіційній сторінці Конкурсу по закінченні кожного конкурсного
дня другого туру Конкурсу.
Підсумки кожного етапу другого туру Конкурсу є колегіальним рішенням фахових журі,
тому перегляду не підлягають. У разі виникнення конфліктних та суперечливих
питань щодо результатів оцінювання конкурсних випробувань роз’яснення учасникам
надає голова відповідного фахового журі.
За загальною кількістю балів конкурсних
випробувань фінального етапу членами фахового
журі у кожній номінації визначається переможець та чотири лауреати. У випадку однакової кількості балів перевага надається тому
учаснику, який має вищий бал за конкурсне випробування «Урок».
Переможці, лауреати та учасники нагороджуються відповідними
дипломами.
Під час проведення та
оцінювання конкурсних випробувань фінального етапу другого туру Конкурсу можуть бути присутніми представники
громадськості, засобів масової інформації, але не більше двох одночасно.
Представники громадськості, засобів масової інформації
мають попередньо повідомити організаторів та зареєструватися в оргкомітеті другого туру Конкурсу, також зобов’язані дотримуватися вимог законодавства
України.
Члени
відповідних оргкомітетів та фахових журі другого туру
Конкурсу не мають права перешкоджати здійсненню спостереження офіційно
зареєстрованими представниками громадськості, засобів масової інформації.
Анкета
учасника другого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
|
2.
|
Дата народження
|
|
3.
|
Домашня адреса з поштовим
індексом
|
|
4.
|
Мобільний телефон
|
|
5.
|
Електронна пошта
|
|
6.
|
Які
вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
|
|
7.
|
Стаж
роботи:
загальний
|
|
педагогічний
|
|
|
8.
|
Місце роботи (найменування навчального закладу
відповідно до статуту), телефон з
кодом, електронна адреса
|
|
9.
|
Посада
|
|
10.
|
Кваліфікаційна категорія
|
|
11.
|
Звання
|
|
12.
|
Класи, в яких викладаєте
|
|
13.
|
Посилання
на власний Інтернет-ресурс
|
|
14.
|
Педагогічне кредо
|
|
|
||
15.
|
Інноваційні форми роботи та технології, що
використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
|
|
|
||
16.
|
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
|
|
|
Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію
матеріалів у
періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням
«____» _________ 20__ р.
_______________ /____________ /
Інформаційна картка
учасника другого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
|
2.
|
Які
вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
|
|
3.
|
Педагогічний
стаж роботи
|
|
4.
|
Місце роботи (найменування навчального закладу
відповідно до статуту)
|
|
5.
|
Посада
|
|
6.
|
Кваліфікаційна категорія
|
|
7.
|
Звання
|
|
8.
|
Класи, в яких викладаєте
|
|
9.
|
Посилання
на власний Інтернет-ресурс
|
|
10.
|
Педагогічне кредо
|
|
|
||
11.
|
Інноваційні форми роботи та технології, що
використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
|
|
|
||
12.
|
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
|
|
|
Орієнтовні критерії оцінювання
конкурсних випробувань другого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року -
2016»
Критерії
оцінювання конкурсного
випробування
«Інтернет-ресурс учителя»
Критерії
оцінювання
|
Показники
|
Актуальність
|
Наявність
повідомлень з актуальних проблем системи освіти, педагогіки
|
Наявність
інформації про сучасні освітні нововведення
|
|
Рейтинг
(кількість відвідувань)
|
|
Змістовність
|
Стиль
й грамотність повідомлень
|
Оригінальність повідомлень
|
|
Технологічність
|
Дизайн
|
Мультимедійність
(комбінування різних форм представлення інформації: текст, відео, звукова тощо)
|
|
Соціальність
|
Культура мережевого спілкування (дотримання мережевого
етикету в змісті повідомлень і відповідей на запитання)
|
Підтримання
зворотного зв’язку (відповіді на запитання, зауваження, пропозиції інших
користувачів)
|
|
Позитивні
оцінки контенту іншими користувачами
|
|
Значимість
|
Навчальна, наукова, методична цінність повідомлень для
учасників навчального процесу (учнів, батьків, учителів)
|
Наявність власних інноваційних розробок учителя
|
|
Частота розміщення/оновлення матеріалів (за датою
розміщення)
|
Критерії
оцінювання конкурсного
випробування «Майстер-клас»
1. Актуальність теми й змісту.
2. Оригінальність проведення
майстер-класу (форма, методи, технічні засоби).
3. Методична доцільність і
цінність (можливість набуття учасниками нового методичного досвіду).
4. Успішне застосування у ході
майстер-класу власних інноваційних освітніх розробок.
5. Застосування методів
активізації аудиторії, інтерактивних методів.
6. Доцільне та різноманітне
застосування мультимедійних засобів.
7. Професійне спілкування
(комунікація, взаємодія, взаєморозуміння) з аудиторією.
8. Ерудованість.
9. Педагогічний такт.
10. Дотримання часового
регламенту.
Критерії оцінювання конкурсного випробування «Урок»
Критерії оцінювання
|
Показники
|
Фахова
компетентність
|
Ґрунтовні педагогічні та дидактичні знання
|
Науковість викладення навчального матеріалу
|
|
Доступність викладення навчального матеріалу
|
|
Використання інноваційних педагогічних технологій
(інформаційно-комунікаційних тощо)
|
|
Застосування власних інноваційних розробок
|
|
Методична компетентність
|
Вільне володіння навчальним матеріалом
|
Активізація пізнавального інтересу учнів
|
|
Організація самостійної діяльності учнів на уроці
|
|
Об’єктивне оцінювання навчальних досягнень
|
|
Досягнення мети й завдань уроку
|
|
Психолого-педагогічна компетентність
|
Управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів
|
Використання психологічних навичок і прийомів
|
|
Індивідуальний підхід до учнів
|
|
Вміння розподіляти увагу (свою й учнів)
|
|
Розуміння емоційного стану учнів
|
|
Особистісні якості
|
Висока культура мовлення і комунікабельність
|
Емпатійність та доброзичливість
|
|
Рефлексивність
|
|
Креативність
|
|
Ерудиція
|
Критерії оцінювання конкурсного випробування «Навчальний проект»
1. Відповідність між тематикою
і проблемою, цілями, завданнями проекту.
2. Практична, теоретична,
пізнавальна значущість передбачуваних результатів.
3. Організація самостійної
дослідницької діяльності учнів.
4. Використання дослідницьких
та пошукових методів.
5. Створення атмосфери успіху,
підтримка позитивного емоційного настрою.
6. Методи та форми оцінювання.
7. Структурна цілісність
проекту.
8. Змістовність, науковість
проекту.
9. Логіка та послідовність
виконання проекту.
10. Оформлення та дизайн проекту.
Заступник директора М.Кацюба
Немає коментарів:
Дописати коментар