Шукати в цьому блозі

вівторок, 12 січня 2016 р.

Протокол №3

Протокол №3
Засідання методичного обєднання вчителів
предметів природничо-математичного циклу



«28»грудня  2015 року
Присутні -8
Відсутні-0

Питання внесенні на обговорення:
Слухали :
1.Підсумки проведення  декади "Відкритих дверей у школі"
2.Підсумки та аналіз проведення  шкільних та районних олімпіад.
3. Обговорення  відкритих уроків:
а) з інформатики у 11фм  «Основи веб-дизайну»
б) з алгебри  у 7 кл «Розкладання многочлена  на множники. Метод групування»
в) з фізики у 11 "Трансформатор. Виробництво, передача та використання електричної енергії"

1.Клепуц О.М. підвела підсумки та аналіз проведення декади «Відкритих дверей». Вона зазначила, що відкриті уроки проведені вчителями  були цікавими за змістом структурою побудовані з використанням технології критичного мислення та змішаного навчання.
2.Клепуц О.М., наголосила що у І етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін  брало  брало участь 95 учнів, а ІІ 54 учні. Олімпіади проведено згідно з графіком поведення олімпіад у НВК та графіком проведення олімпіад по відділу освіти Сколівської РДА.
Вчителі-предметники провели значну підготовчу роботу та консультації з метою учнів до проведення  І і ІІ турів предметних олімпіад з базових дисциплін.
3.а)Меклеш М.О., дала аналіз відкритого уроку з інформатики у 11фм. Було відмічено, що урок був проведений цікаво на кожному науково-методичному та організаційному рівнях. Вчителька вміло обєднала учнів у групи, вдало підібрала кожній групі завдання. Учні активно працювали, їм було цікаво, учитель виступав  в ролі організатора. Підсумок показав, що учні оволоділи знаннями з теми, зрозуміли нові поняття.
б)  Красницька Г.Р. відмітила , що урок з алгебри  у 7 кл «Розкладання многочлена  на множники. Метод групування» був побудований за фазами критичного мислення. В І фазі  «Актуалізації опорних знань» було зроблено структурований огляд знань у вигляді «семантичної карти » методом «знаємо-хочемо дізнатись-дізнались». Було проведено усні вправи на повторення. Після надання учням необхідної інформації було зроблено плавний перехід до ІІ фази «Побудови знань», оголошено тему і очікувані результати. На ІІІ етапі «Консолідації» учні вчилися використовувати здобуті теоретичні знання при розв’язуванні вправ. Учні працювали в диференційованих групах, завдання виконували за рівнем складності своєчасно було задано домашнє завдання, підведено підсумок уроку, словесно оцінено роботу на уроках.
в) Макогін Г.М, зазначила, що урок з фізики у 11 "Трансформатор. Виробництво, передача та використання електричної енергії" відповідав типу інтерактивного уроку. Чітко було сформульовано тему і очікувані результати. Був проведений підсумок уроку методом незакінченого речення «Я знаю», «Я вмію»,»Я можу». Вдало розподілено час уроку. Більше частину уроку займала інтерактивна вправа.
В)
Ухвалили:
1.Оголосити подяку всім вчителям МО, які підготували та провели відкриті уроки. Провести засідання МО природничо-математичного циклу та проаналізувати недоліки у проведенні декади відкритих дверей для батьків та виробити пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення такого виду роботи з батьками.
2.Всім вчителям- предметникам продовжити систематичну роботу з обдарованими учнями школи. Проаналізувати недоліки в роботі на певних етапах підготовки до предметних олімпіад.
3. Відкриті уроки проведені вчителями заслуговують хорошої оцінки.
Матеріали засідання МО:
Завдання: здати підбірку методів роботи з обдарованими дітьми, здати конспекти уроків



Голова МО        _______________       О.М.Меклеш

Немає коментарів:

Дописати коментар