Протокол №3
Засідання методичного об’єднання вчителів
предметів природничо-математичного циклу
«28»грудня 2015
року
Присутні -8
Відсутні-0
Питання
внесенні на обговорення:
Слухали :
1.Підсумки проведення декади
"Відкритих дверей у школі"
2.Підсумки та аналіз проведення
шкільних та районних олімпіад.
3. Обговорення відкритих уроків:
а) з інформатики у 11фм «Основи
веб-дизайну»
б) з алгебри у 7 кл «Розкладання
многочлена на множники. Метод
групування»
в) з фізики у 11 "Трансформатор. Виробництво, передача та використання
електричної енергії"
1.Клепуц О.М. підвела підсумки та аналіз проведення декади «Відкритих
дверей». Вона зазначила, що відкриті уроки проведені вчителями були цікавими за змістом структурою
побудовані з використанням технології критичного мислення та змішаного
навчання.
2.Клепуц О.М., наголосила що у І етапів Всеукраїнських олімпіад з базових
дисциплін брало брало участь 95 учнів, а ІІ 54 учні. Олімпіади
проведено згідно з графіком поведення олімпіад у НВК та графіком проведення
олімпіад по відділу освіти Сколівської РДА.
Вчителі-предметники провели значну підготовчу роботу та консультації з
метою учнів до проведення І і ІІ турів
предметних олімпіад з базових дисциплін.
3.а)Меклеш М.О., дала аналіз відкритого уроку з інформатики у 11фм. Було
відмічено, що урок був проведений цікаво на кожному науково-методичному та
організаційному рівнях. Вчителька вміло об’єднала учнів у групи, вдало підібрала кожній групі
завдання. Учні активно працювали, їм було цікаво, учитель виступав в ролі організатора. Підсумок показав, що
учні оволоділи знаннями з теми, зрозуміли нові поняття.
б) Красницька Г.Р. відмітила , що
урок з алгебри у 7 кл «Розкладання
многочлена на множники. Метод
групування» був побудований за фазами критичного мислення. В І фазі «Актуалізації опорних знань» було зроблено
структурований огляд знань у вигляді «семантичної карти » методом
«знаємо-хочемо дізнатись-дізнались». Було проведено усні вправи на повторення.
Після надання учням необхідної інформації було зроблено плавний перехід до ІІ
фази «Побудови знань», оголошено тему і очікувані результати. На ІІІ етапі
«Консолідації» учні вчилися використовувати здобуті теоретичні знання при
розв’язуванні вправ. Учні працювали в диференційованих групах, завдання
виконували за рівнем складності своєчасно було задано домашнє завдання,
підведено підсумок уроку, словесно оцінено роботу на уроках.
в) Макогін Г.М, зазначила, що урок з фізики у 11 "Трансформатор.
Виробництво, передача та використання електричної енергії" відповідав типу
інтерактивного уроку. Чітко було сформульовано тему і очікувані результати. Був
проведений підсумок уроку методом незакінченого речення «Я знаю», «Я вмію»,»Я
можу». Вдало розподілено час уроку. Більше частину уроку займала інтерактивна
вправа.
В)
Ухвалили:
1.Оголосити подяку всім вчителям МО, які підготували та провели відкриті
уроки. Провести засідання МО природничо-математичного циклу та проаналізувати
недоліки у проведенні декади відкритих дверей для батьків та виробити
пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення такого виду роботи з батьками.
2.Всім вчителям- предметникам продовжити систематичну роботу з обдарованими
учнями школи. Проаналізувати недоліки в роботі на певних етапах підготовки до
предметних олімпіад.
3. Відкриті уроки проведені вчителями заслуговують хорошої
оцінки.
Матеріали
засідання МО:
Завдання: здати підбірку методів роботи з обдарованими
дітьми, здати конспекти уроків
Голова МО
_______________ О.М.Меклеш
Немає коментарів:
Дописати коментар